.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای آزادی ۱۶ تن مادران و زنان جرایم غیرعمد و بدهکاری مالی استان ؛
استمداد مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران برای پیوستن خیرین به پویش کمک به #مادران -زندانی + پوستر
شمال نیوز : مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران از خیرین نیک اندیش خواست تا به پویش کمک به #مادران-زندانی بپیوندند .
استمداد مدیر کل  امور زنان و خانواده استانداری مازندران برای پیوستن خیرین به پویش کمک به #مادران -زندانی  + پوستر

به گزارش شمال نیوز،  سمیه قاسمی طوسی گفت : حمایت از زنان نیازمند و بانوانی که بنا به هر دلیلی آسیب دیده‌اند، ازجمله اولویت های اداره کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران بوده است .

 

وی تصریح کرد  : در همین راستا و در جهت کاهش آسیب های اجتماعی ، افزایش  آگاهی در میان دختران و زنان در حوزه های مختلف با هدف پیشگیری از بروز آسیب از برنامه های مهم و محوری این دفتر است و بررسی و رصد دائم وضعیت زنان زندانی، در همین بستر انجام می‌شود.

 

قاسمی طوسی افزود :  هماهنگی هایی از طریق مدیرکل سازمان زندان ها و ستاد دیه استان با هدف بررسی وصعیت زنان و مادران زندانی و امکان کمک مالی برای بازگرداندن آن تعدادی که جرایم مالی و غیرعمد دارند به خانواده انجام شد .

 

این مسئول ادامه داد : برابر اعلام رییس ستاد دیه استان، از میان زنان محبوس و زندانی، ۱۶ تن مادران و زنانی هستند که جرایم غیرعمد و بدهکاری مالی دارند و با تأمین رقم دِین هر کدام از این زنان و جلب رضایت شاکی، می‌توانند به کانون خانواده بازگردند.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران با دعوت از همه شهروندان و خیّرین نیک‌اندیش برای پیوستن به این پویش گفت : از همگان می‌خواهیم در ماه میهمانی خدا و همزمان با شب های معنوی قدر به یاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) و مولای متقیان و دستگیر نیازمندان امیر مومنان علیهما السلام، همه به اتفاق هم با شرکت در پویش «کمک به مادران زندانی»، تلاش کنیم این مادران و همسران را به آغوش خانواده بازگردانیم.

 

قاسمی طوسی  از اهالی رسانه خواست همچون همیشه ، در جریان سازی فرهنگی و خلق یک طرح ماندگار از نوعدوستی مشارکت کنند و زمینه تسریع در اجرای موفقیت آمیز این پویش را فراهم سازند.

http://www.shomalnews.com/photo/162002596297499161.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.